Loading...
Sıkça Sorulan Sorular 2017-10-18T12:35:23+00:00

Gelecek bakım işleminizi değerlendirmek için,  tıklayın. PEUGEOT yetkili servisleri size tavsiyede bulunmak için hizmetinizdedir.

PEUGEOT’nun ürünlerinin tamamı üzerinde sözleşme bazında verdiği bir garanti sözkonusudur. Bu akdi taahhüt ile, PEUGEOT araçlarını kilometre sınırı olmaksızın teslimat tarihinden itibaren 2 yıl imalat veya malzeme hatalarına karşı garanti eder.

CarPlay, aşağıdaki modellerle uyumludur:

  • iPhone 4
  • iPhone 5c
  • iPhone 5s
  • iPhone SE
  • iPhone 6
  • iPhone 6s
  • iPhone 6 Plus
  • iPhone 6s Plus
  • iPhone 7
  • iPhone 7 Plus

Ayna Ekran fonksiyonu, araç üretildikten sonra monte edilemeyen ekipman gerektirir.

3D bağlantılı navigasyon, ücretsiz güncel harita güncellemesi (yılda 4’e kadar) ve 36 aylık ücretsiz bir paket içerir: Gerçek zamanlı trafik bilgileri, benzin istasyonu bilgisi ve park yeri lokal araştırması. Yeni SUV 3008, yeni SUV 5008, yeni Uzman ve Gezgin bunlara sahip. Tehlike bölgesi hizmetleri tamamlayıcıdır ve ödenebilir: Sözleşme süresi 1 yıl: 99 € veya 3 yıl: 199 € Bu hizmet, sabit, mobil bölümler ve kırmızı ışık alanları ile kaza bölgelerinden haberdar edilmesini sağlar ( bip sesi ve çubuk, bölge veya radardan 400 m sağa doğru). Bu bölgeler, yolda karşılaşılan radarları bildirme olanağı ile TOM TOM kullanıcıları tarafından desteklenmektedir. Bu tehlike bölgesi servisine abone olmak için, bir PEUGEOT satış noktasına gitmelisiniz. Satış danışmanlarınız isteğinizi halledeceklerdir.